środa, 14 listopada 2012

Julcia i Hania - Fotografia rodzinna.

Moja praca umożliwia mi poznawanie różnych ludzi. Zawsze sympatycznych, ciekawych, fajnych. Spotkanie z tą rodzinką przeszło jednak moje najśmielsze oczekiwania. Od samego początku kontaktowi, uprzejmi, zaangażowani i niezwykle sympatyczni . Na sesji pojawili się z dwiema ślicznymi córeczkami w których z miejsca zakochałam się, zwłaszcza ,że cudownie pozowały, szczególnie starsza Juleczka- przepiękna czterolatka - urodzona modelka . Natomiast młodsza Hania bardzo wyjątkowa dla mnie ponieważ nie dość , że nosi to samo imię co ja to dodatkowo urodziny będzie obchodziła też tego samego dnia co ja czyli 28 czerwca.Miły zbieg okoliczności :) Sesja przebiegała w miłej atmosferze, bez pośpiechu, dziewczynki były bardzo dzielne, a rodzice gotowi do pomocy. Chciałabym aby każda sesja przebiegała właśnie tak jak ta. Przedstawiam zatem tę fantastyczną rodzinkę, zwłaszcza cudne dziewczynki , a rodzicom gratuluję udanych córeczek i serdecznie pozdrawiam.

4 komentarze: