niedziela, 1 kwietnia 2012

Nikola i Sandra-sesja portretowa.Fotografia dziecięca.

Tyle ciepłych słów chciałabym skierować w stronę moich dwóch ślicznych modelek. Przepiękne aniołki-siostry . Nikola ,która w czerwcu skończy 9 lat zwyciężyła w konkursie na portretową sesję .Ponieważ ma młodszą o dwa lata śliczną siostrę Sandrę uznałam ,że Ona również musi w tej sesji wziąć udział :-) Musiałam nieco poczekać na dziewczynki ,początki wiosny,przeziębienia,choróbki,różne zajęcia i obowiązki,ale warto było :-) Planowałam co nieco w plenerze,lecz aura w dniu sesji nieco nas zaskoczyła-przypomniał o sobie śnieg i wiatr . Pozostało studio,mimo to nie żałuję:) Moje małe modelki pozowały do portretów wspaniale i cierpliwie,stale się uśmiechały , a ja niezwykle się cieszę,że mogłam zrobić im tę piękną pamiątkę . Uwielbiam fotografować dzieci... A te śliczne istotki jeszcze bardziej wzmocniły moją pasję. . . Nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła pokazać jakie są kochane :-) Przedstawiam troszkę moich ulubionych kadrów z tej sesji ,a tym samym zapraszam na sesje rodziców ze swoimi pociechami-małymi i większymi .Bo dla wszystkich Skarbów warto zatrzymać chwile w fotografii .... :-)))


















5 komentarzy:

  1. Spodziewałam się że zdjęcia będą piękne, ale fotografie przerosły moje oczekiwania, Haniu masz duszę artystki, a to co tworzysz emanuje ciepłem i widać, że wkładasz w swoją twórczość całe serce.
    Dziękujemy raz jeszcze
    A tobie Haniu życzymy samych sukcesów, i wielu niezapomnianych modeli i modelek...
    Ps.
    Kochani rodzice zachęcam was wszystkich do zrobienia sobie sesji rodzinnych, albo portretowych swoim pociechom, czyż nie jest miło popatrzyć na piękno którego jesteśmy twórcami...

    Mama Nikoli & Sandry

    OdpowiedzUsuń
  2. piękno dziewczynek uchwcone na profesjonalnych fotach

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne dziewczyny.Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń