niedziela, 3 lipca 2011

Alicja ma rok :-)

Dzisiaj bardziej osobiście ...
Moja najmłodsza córeczka Alicja skończyła rok .
Pierwsze urodziny,taki ważny dzień ...
Czasem tak jak dziś brakuje mi słów,aby opisać co czuję...
____________________________________________________
-4 lipca 2010 ,niedzielny poranek-JESTEŚ.
Imię wybrała Ci Twoja siostra Kamilka, kiedy byłaś jeszcze w ciepłym gniazdku pod moim sercem.
Kiedy z Tatą zabieraliśmy Cię do domu lunął potężny deszcz ...Śmiałam się ,że wychodzisz ze szpitala z wielką pompą:)
To była prawda-kolejny ważny wielki dzień.Twoja najstarsza siostra Wiktorka pięknie posprzątała w domku na Twoje powitanie.
I zamieszkałaś w naszym wspólnym domu.Z nami.-
________________________________________________
Czas upływa zbyt szybko ...
Nie wiem kiedy tak urosła moja Alutka,moja księżniczka.A była taka mała,bezbronna,zwinięta w kłębuszek,śpiąca godzinami...
Dziś już prawie chodzi,interesuje się otoczeniem,nabywa nowych umiejętności i niezmiennie mnie wzrusza wszystkim czego się nauczyła.
Przez cały ten rok zrobiłam Alicji tysiące zdjęć .Dziś ze wzruszenia nie mogłam zdecydować się które umieścić i nie przesadzić z ilością.
Wybrałam ich zaledwie kilka .
___________________________________________
Alusiu wszystkiego najlepszego w dniu 1 urodzin.
Wiem,że i Ty już wiesz jak Ciebie mocno kochamy :-)



















9 komentarzy:

  1. Piękne, bardzo wzruszające... 100 lat słoneczko!!! :***
    ~Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu śliczną masz tą córeczkę zresztą wszystkie twoje dziewczynki są ładne wszystkiego najlepszego dla Alutki.


    MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie napisane pięknie pokazane...
    Szczęścia dla Ali:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alusiu, kolejnych 100 lat tak pięknych jak ten pierwszy rok :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Alunia milion spelnionych marzen i duzo slonka od Oli i ode mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i wzruszająco. Sto lat dla Alusi. Piękna panienka z niej rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W imieniu Alicji pięknie wszystkim dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :* A jutro osobiście :D

    OdpowiedzUsuń